Spoštovani starši!
Prvi stik s knjigo pogosto spremlja udobje varnega zavetja v naročju staršev. Ta izkušnja vpliva na otrokov pozitiven odnos do branja, prispeva k boljši pismenosti, večjemu besednemu zakladu ter razvoju domišljije, ustvarjalnosti in kritičnega mišljenja. Pomembno je, da ne pozabimo na branje tudi takrat, ko otrok že zna brati sam. Branja ne moremo nadoknaditi v kasnejših letih.
Na to nalogo nas opomni tudi BRALNI NAHRBTNIK. Branje otroku je del kakovostnega preživljanja prostega časa. Otrok si iz predstav o junakih, njihovih usodah in odnosih ustvarja lastne zgodbe, v katere vključi slišano. Za otrokov razvoj so pomembne tudi ilustracije, nudijo namreč pomoč pri razumevanju vsebine, lahko pa so izhodišče za pogovor o prebrani vsebini.
Branje otroških poučnih knjig spodbuja kasnejše analitično mišljenje otroka, saj besedilo v poučni knjigi vsebuje veliko podatkov in dejstev, ki jih mora otrok razumeti in povezovati.
Beremo ob različnih priložnostih. Navadno zvečer, ko na kaj čakamo, ko je otrok bolan … Rutina večernega branja daje otroku občutek varnosti in mu pomaga, da mirno zaspi.
BRALNI NAHRBTNIK je pri vas le teden dni. V tem času preberete in prelistate knjige v njem. V nahrbtniku se najde za vsakogar nekaj. Da so otroci BRALNEGA NAHRBTNIKA veseli, nam pripovedujejo številni zapisi v dnevniku branja. Nekaj zapisov preteklih let si lahko ogledate na spodnjih fotografijah. Naj bodo spodbuda vsem nam, da si vzamemo čas za branje, za pogovor, za druženje ob knjigi. Ob koncu letošnjega šolskega leta bomo objavili vtise in zapise otrok, ki bodo nastali ob prebiranju knjig iz BRALNEGA NAHRBTNIKA 2022/23.
Knjižničarke OŠ JM Dol
Prispevki učencev
Oznake: branje 4. in 5. razred, UTRINKI IZ BRALNEGA NAHRBTNIKA